Treball amb cuir

Fa molts anys, en realitat no recordo quants, una professora de l’Escola La Llar em va ensenyar a treballar el cuir. Varen ser moltes setmanes de pràctica i de treball constant per conèixer com s’utilitzaven les eines i quin resultat podies aconseguir. Va ser molt divertit.

Quan aquesta professora es va jubilar em va regalar les seves eines per treballar el cuir. Aquí porto un dels seus treballs que em va regalar, encara em falta bastant per aconseguir aquesta perfecció. Però estic en camí.

He agafat 20 fulls de paper veig Galgo de 14 x 17,5 cm i els he aplegat per la meitat, cosit i al final he enganxat un cartró prim al davant i al darrera del bloc que he enganxat al cuir. Tan sols l’hi he posat una tanca al llibre. La resta és original.

Aquesta entrada ha esta publicada en Enquadernació, Handmade. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari