Curs d’enquadernació.

Perdoneu, però em faré una mica de propaganda. En el curs que faig de “conservació i restauració de llibre i enquadernació” a l’escola, encara queden tres places. A més aquest any he augmentat l’horari, ara passaré de dues a tres hores. Cada dimecres de 16 a 19 h. He de dir que cada alumne fa el que més l’interessa i necessita. No és pas una classe en que tothom fa el mateix o el que jo penso que s’ha de fer.

Si algú hi està interessat, a partir del dia 12 de setembre tindrà l’oportunitat de matricular-se en el curs. Aquest curs el realitzo a “Escola Municipal d’adults de La Llar” de Terrassa. En el carrer Sant Isidre, 1, prop de Correus. Estic a la vostra disposició per a qualsevol consulta. DSC_0404

 

Anuncis
Aquesta entrada ha esta publicada en Enquadernació. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Curs d’enquadernació.

  1. Ana Moreno Duran ha dit:

    Hola Fermí, la Alícia de PinColor m’ha informat dels teus tallers i la veritat és que em fa il·lusió de probar-ho. Tot comença per un àlbum, el de casament dels meus pares el qual m’agradaria restaurar o posar-li unes noves tapes. (any 1956) L’horari de dimecres de 16. a 19 ja em va be, no se quan de temps dura, ni quan de temps necessitaré, però si que necessitaria saber aproximadament la tarifa per setmana, mes o dia.
    Gràcies
    Ana Moreno Duran

    • fermibeltran ha dit:

      Hola, perdoni que no l’hagi respòs abans però m’havien de donar el preu del curs. Aquest any ha augmentat l’horari de dues a tres
      hores. Els preus del curs són el següents: la matrícula és de 89,10 € + 8 € de l’associació d’amics de La Llar; tres quotes,
      la primera de 172,67€ i la segona i tercera de 171,16. Tot això puja a un total de 612,09€, portant l’increment ja inclòs.
      Pot sembla molt però ara li explicaré, aquest any el meu curs farà 35 sessions, 2 més que la resta de cursos. Si comptem que
      cada sessió són tres hores, fa 105 hores tot el curs. I dividint les hores amb el preu tenim que una hora de classe puja a 5,83€.
      També ha de tenir present que la majoria de materials no es paguen, tret del cartró, pells i aparells d’anelles i alguna cosa més.
      Tindrà a la seva disposició, bé de tots els alumnes, un armari per deixar les cosses, que queda tancat sempre. També podrà fer
      servir les eines necessàries per la restauració i per a qualsevol treball. Les màquines i materials necessaris. Si vol veure
      l’escola i el taller els dies 17, 18 i 19 de setembre fem una Biennal, tots els professors exposaran els seus treballs i d’alumnes.
      Si vol apuntar-se a algun taller en molt de gust li prendrem nota del 9 al 16 de setembre. Per exemple, jo faig un taller el dimecres
      i un altre el dijous. Serà ben vinguda. Gràcies per estar interessada en el curs i estic a la seva disposició pel que cregui convenient.
      Si mira el meu bloc haurà vist molts dels treballs dels meus alumnes.

      • fermibeltran ha dit:

        Hola de nou, ahir explicant-l’hi totes les dades em vaig deixar de dir-li que si vol es pot matricular a un sol trimestre, que té un preu de 221,50, és una tercera part del preu total del curs, 612,09€ amb un increment d’un 10%. Gràcies.

Deixa un comentari

